Over Hans van der Veen
Begeleidingskundige | Trainer | Coach
Hans van der Veen
- Hans van der Veen (1964)
- trainer / coach / auteur / spreker
- vroeger consultant / leidinggevende
- getrouwd en vader van 2 dochters
- verder: zeilen / muziek / gitaarspelen
- ook nog: schaken en andere bordspellen
De training- en coachingsfeiten op een rijtje:
- Sinds 2002 werkzaam als beroepscoach en trainer, zie www.hansvdveen.nl
- Sinds 2014 Master Begeleidingskunde (MBk), ook wel Master in Human and Organizational Behaviour (MHOB)
- Officieel geregistreerd als beroepscoach vanaf 2009 bij de NOBCO (senior practitioner coach)
- Na een technische HBO opleiding steeds blijven leren: management, communicatie, leiderschap, didactiek en natuurlijk diverse coachingsopleidingen: School voor Coaching (leergang voor professionals); Rudy Vandamme (Ontwikkelingsgericht coachen en trainen) en de Master Begeleidingskunde bij de HAN
- Als trainer communicatieve vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling verbonden aan HBO en Post-HBO opleidingen bij Fontys Hogescholen in Eindhoven (o.a. POH en POH-GGz)
- Als trainer vakinhoudelijk leiderschap verbonden aan de Master Advanced Nurse Practitioner (Verpleegkundig Specialist) bij Fontys Hogescholen in Tilburg
- Verzorgt regelmatig individuele coaching en maatwerk trainingen
- Sinds 2011 gecertificeerd als trainer/coach/spreker in het gedachtegoed van John Maxwell
- In 2011 verschijnt zijn boek: Zinvol Ontwikkelen – Leiderschap zonder Hiërarchie bij uitgever Boom/Nelissen
- Persoonlijk motto: Slecht leiderschap kan mensen breken, goed leiderschap laat mensen bloeien
- Zeer veel ervaring opgedaan met Motiverende Gespreksvoering
- In 2018 gestart met webapp en website www.zinvolontwikkelen.nl
- Vanaf 2021 gestart met maken van online cursussen op deze website
e-learnings en hybride training en coaching
Welkom bij mijn online leeromgeving voor hybride en online trainingen.
Hybride trainingen zijn een combinatie van online en fysieke training. Vanuit de maatwerk trainingen en teamcoaching die ik verzorg ontstond de vraag naar aanvullende leermaterialen, waarmee de impact van trainingen nog groter wordt. Gezamenlijke trainingstijd kan veel effectiever worden besteed als de deelnemers zich inhoudelijk hebben voorbereid met een e-learning module. Dat kan elke deelnemer doen op een tijd en in een tempo passend bij zijn of haar situatie. Een bijkomend voordeel is dat er tijd zit tussen de theorie, die dan even kan bezinken, en de vaardigheden, die vervolgens gericht kunnen worden getraind.
De e-learning modules die worden aangeboden kunnen natuurlijk ook zonder training worden gevolgd. Het is dan aan de deelnemer zelf om de transfer naar de eigen praktijk vorm te geven. Daarvoor worden in de e-learnings de nodige suggesties gedaan.